Tröttast!

Idag är jag riktikt trött. Har blivit så sena kvällar den senaste tiden men idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt!
Ska verkligen försöka lyckas =)

Redan igår började tränigsvärken efter kicken att komma och idag är den inte att leka med. Grymt skönt att känna att man har gjort nått, men lite jobbigt när det sitter i så många muskler på en och samma gång...
Tur att man rör sig mkt på jobbet att den försvinner snabbare =)
Hade tänkt gymma idag men har nog kommit fram till att jag ska ha en vilodag till =P
Hade funderat på att gå och klippa mig och slinga håret i veckan också. Men det får vänta till nästa månad. Hade glömt bort att årsavgiften för kicken skulle in denna vecka.. och den går före mitt hår =) Håret sitter där det sitter ett tag til =)

Öppnar på jobbet den här veckan och det bara väller in hundar på mornarna. Det är mkt på dagarna just nu =)
Men tiden går snabbare när det finns saker att göra så det är ju bara bra.

Imorgon är det redan onsdag igen och våra tjejkvällar fortsätter som vanligt. Tror att det bär av till anna den här veckan =)... Greys har ju inte börjat än så det blir nog till att spela ett spel som vanligt. det är en sysselsättning sm jag älskar =) och så ska vi se om vi kan komma på nått gott att äta också... är inte så oft vi äter just nachos på nachokvällarna längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0