Ny BÄTTRE dag!

Gårdagen slutade bra till slut efter en mindre rolig start.
Att ngt kan få ens humör att svänga så fort på bara några mikrodels sekunder är sjukt. I det stora hela gick faktiskt hela dagen bra det var bara mitt, och Terres, tålamod som ställdes lite på prov =)
Det är ju skönt att veta att det inte bara är mig det är fel på utan att det förmodligen inte står helt rätt till hos en/ett par personer...

Kvällen hos Anna blev lyckad som vanligt =)
Terre glömde ta med sig vårt nya favvospel, sequence, som hon fick av oss i födelsedagspresent. Så vi spelade bara vanliga kortspel som vi alltid brukade göra innan =) Och så åt vi/jag massa onyttigt. Dock ingen vitlök... hur det nu kom sig... undrar om det har händ en onsdag tidigare?! =P

Idag ska Rally flytta in hos oss igen fram till på lördag =) ska bli mysigt!
Och idag ska jag inte smita från gymmet. har inte tränat sen i söndags så det är på tiden. Träninhgsvärken är borta och jag har inget mer att skylla på =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0