Lördagsunderhållning

denna helg har jag gjort rätt så mkt känns det som, har liksom vart igång hela tiden iaf. Trodde att jag inte skulle göra nått men så blev det inte =) fast jag har inte gjort nått nyttigt direkt som att tex tvätta... det får bli nästa helg om jag klarar mig veckan ut...

Behövde rensa tankarna igår och gick därför ut på en långpromenad med obestämt mål. Vartefter jag gick så kände jag att jag ville gå längre och till slut så var jag i spånga!
Det tog bara 2,5-3 timmar...
Iaf så ringde sofie och ville träffas tidigare än vad jag trott att vi skulle göra så jag satte mig på tåget tillbaka, hoppade av i jakan och mötte upp henne och så tog vi en promenad hem till kallhäll igen =)
Var ute i 4 timmar och Meya var jättenöjd =)... men min ena fot var/är mindre glad. Dum nog som jag var så gick jag i ballerinaskor och har nog dragit på mig en inflamation i stora hålfotsmuskeln i vänsterfoten. Kan knappt gå idag =(. Och jag som har kicken idag... tror inte att jag kommer kunna gå *gråter*

Som plåster på såren så gick vi, jag sofie och micke, och åt pizza till middag. Fast det hade vi nog gjort ändå men så kan jag skylla på nått bra för att jag fuskade och åt nått som jag inte får =) Och det var grymt gott! vill inte vara intolerant längre, vill kunna äta precis det jag vill när jag vill utan att mina tarmar blir förstörda...
Fick lite ont i magen men det gick över snabbt som tur var.

På kvällen gick jag över till Calle där han jag och Robban tittade på "män som hatar kvinnor". Ville se den igen innan jag går på premiären på tvåan på fredag. Och den var faktiskt lika bra som sist jag såg den. Blev bara grymt sugen på att läsa boken igen för det är så mkt i filmen som saknas som jag vill ha med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0