Helg-göra

god middag =)
Äntligen helg som jag brukar säga, men den här veckan har gått så sjukt fort så det känns bara skumt att reda vara ledig igen typ.
Vet inte riktigt vad den här helgen har att bjuda på än men nått ska man väl hitta på.
Imorgon siktar jag på att det blir svampplockning med Sofie men det hänger på vädret. Igår stod det att det skulle regna hela dan, idag står det att det bara ska vara lite molnigt. Och det lär ju ändras ett antal ggr till innan imorgon är här... så vi får helt enkelt se.

Idag funderar jag på att göra nått som jag dragit mig för länge...
Sen jag flyttade in här har jag städat ett stort antal ggr... så klart =P. Men jag har aldig någonsin städat i skåp och lådor. Jag har typ ingen ordning på saker öht, allt har hamnat där det har hamnat och bara väntat på att jag ska orka ta tag i att gör nån slags ordning på det hela.
Känns som att den dagen har kommit nu efter att ha förberett mig mentalt en tid =P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag köpt ett fiiiint gult regnställ! Så nu kan jag vara ute i morgon vilket väder det än är ;)

2009-09-05 @ 12:07:25
URL: http://finasally.blogspot.com
Postat av: Helena

Men åh, jag har ju inget. vart hittade du den?

Men det ska ju inte regna idag så jag klarar mig utan hoppas jag =)

2009-09-06 @ 10:42:58
URL: http://enegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0