Lars Vegas

Så var det måndag igen. Förra veckan gick riktigt segt om man gämför med hur snabbt dom brukar gå. Men denna vecka slutar jag tidigt så kan ju förbereda mig på att det snart är helg igen...
Datorn hemma har gett upp... eller grafiken har gjort det så allt är JÄTTE stort, allt får inte ens plats på skärmen. Har inte orkar blåsa om den för att se om det löser problemet så den är undanstoppad för tillfället. Och här på jobbet har det inte blivit mkt tid över för datorn den senaste tiden.
Känner verklen bristen på uppdateringar när man inte kollar alla sidor varje dag, sepciellt nyheterna. Alla stora nyheter som man borde veta om hör man inte nått om förän efter några dagar... Man känner sig verkligen efter när man inte är online varje dag... vilka i-landsproblem man har =)

Den 17 oktober ska jag Ellie och Ellies syrra gå och se Lars vegas trio... det ska bli grymt kul =). Man gör ju inte sånt så ofta direkt så det kommer bli en minnesvärd upplevelse. Så nu har jag nått att se fram emot i min annar så ganska gråa vardag.
Nu på onsdag börjar greys igen och med det våra tjejkvällar också. Börjar faktiskt bli riktigt sugen på nachos igen =)

Sist men inte minst så måste jag ju berätta att våran Ullaredresa är flyttad =)
Vi ska åka redan i 21 november, yay! Grymt kul ska det bli! kan man ju se om man hittar lite julklappar där så har jag lite sånt avklarat också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0