090909

090909 är det idag =) rätt coolt med sånna datum, tänk dom som får det som personnr =)

Sitter på jobbet och väntar på att alla hundarna ska gå hem. Mobilen har dött så vi får hoppas alla kommer i tid så dom inte behöver få tag på mig. Skulle vara lite jobbigt att sitta här och inte veta när dom kan tänkas komma om dom är försenade...

Tänkte ta en skön promenad hem idag. Det är typ sommar ute... än så länge har inte hösten lyckats ta sig hit =)
Har inte blivit så mkt promenader för mig idag =(. Hade en trimkund som tog extra lång tid, eller rättare sagt 4 timmar. Så Terre fick ta em promenaderna. Känns både taskigt mot henne och tråkigt för mig för jag vill också ut och gå med hundarna, speciellt en fin dag som den här. Men får kompensera det med en långis efter jobbet med min egen hund. Hon har inte heller fått allt för långa eller många promenader idag stackarn.
Imorgon däremot så har jag ingen trimning så då kan jag gå på mina promenader och har det skönt i soffan lite =)

Vi fick besök av Melissa, Bella och Olivia idag också =) Bella är Meyas halvsyster och gick här på dagis för typ ett år sedan, sen så blev dom gravida och fick lilla Olivia som är 8 månader nu =)
Det var jättekul att dom kom förbi. Var ju till dem i somras och hälsade på på deras landställe också. Oftare än så ses vi inte. Men nu ska vi försöka styra upp en Italienarträff innan kylan kommer, det ser vi mkt fram emot =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0