Jag lever =)

Det har visst blivit en lång bloggpaus igen. Att blogga är nog inte min grej eftersom jag måste ta så långa pauser hela tiden... men det är skönt att skriva av sig ibland!
Men en stor bidragande faktor är nog att jag inte anväder mig dator hemma längre och här på jobbet sitter jag väldigt lite vid datorn. Måste köpa en ny hem snart... men som vanligt skjuter jag upp alla mina inköp till senare...

Det har hänt så mkt som jag skulle vilja berätta om men jag orkar nog inte dra upp allt.
Igår hade vi en sjukt hektisk dag på jobbet. Vi brukar ofta ha mkt att göra men så som det var igår går knappt att beskriva. Men dagen avslutades med en trevlig nachokväll hemma hos mig med tjejerna =)... det är alltid uppskattat!
Idag blir en betydligt lugnare dag och det ska bli skönt. Vi har mkt att göra på jobbet nu innan jul, men om man tänker efter så har vi nog för dte mesta mkt på jobbet vilken tid på året det än är... vi skyller bara på olika saker vartefter årstiderna ändras =)

Helgen som var spenderades på resande fot ner till Ullared via skövde. Vi hade grymt kul!
Vi åkte på lördag morgon Ellie, Terre, Anna, Sofie J och jag ner till skövde där vi åt en jättegod lunch, träffade Sofies kompisar och såg hennes söta lägenhet =)
Det var en jättetrevlig och välbehövlig omväg ner till Ullared som var vårt slutmål med resan. Sofie droppade vi av i skövde, vilket kanske var bäst men tanke på platsen i bilen på väg hem på söndag eftermiddag.
Bilen var så fullpackad med alla nya inköp från Gekås att en person till hade blivit för mkt. Men ingen av oss hade faktiskt köpt  speciellt mkt onödigt.
Vi hyrde en liten stuga natten mellan lör och sön. Det blev mkt mysigare än jag hade trott och resan vart verkligen bättre än jag kunde hoppas =) Längtar faktiskt redan efter en ny tripp dit ner... med en större bil (eller 2) och fler i sällskapet =)

Denna helg är det fösta advent. Har redan börjat julpynta... med mitt lilla julpynt jag äger. Har en tomte =)
Har bjudit över familjen på middag på söndag. Vi firar alltid första advent tillsammans och i år ville jag vara hemma hos mig. har ju äntligen en egen lägenhet som jag kan använda till sånt =). Visst är den liten men det blir nog bara mysigare så =P

Nu måste jag nog börja avrunda. Det har bara kommit 6 hundar på en timme så snart kommer det nog att bli värsta ruschen här. Undrar vart alla är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0