Kortfattat

Tänkte att jag skulle uppdatera lite om vad som hänt under dessa två veckor som jag vart frånvarande på bloggen =)
Största anledningen till att jag inte uppdaterat är nog för att jag helt enkelt har prioriterat bort det... har kommit in i en bokperiod igen och läser otroligt mkt just nu. Har tagit mig igenom twilight serien nu och den var helt ok =) Och nu har jag börjar om på sagan om isfolket av Margit Sandemo. Den serien innehåller 47 böcker så det är bara att läsa på nu =)... har "bara" 43 kvar =P... och efter det typ 4 andra serier som hon har skrivit. Vill iaf läsa alla hennes böcker.

När jag inte har läst så jag jar vart på landet och firat midsommar med familjen. Det var jättemysigt!
Det var första vistelsen där ute för iår och jag siktar på att spendera några dagar av min ledighet där ute i sommar också... avkopplande och skönt...
Lyckades gå och dra på mig en förkylning efter midsommar också så har tagit det ganska lugnt. Har inte tränat nått alls på 2 veckor =(... Men funderar på att gå en sväng till gymmet ikväll =)

I fredags åkte jag, Terre och H och spelade minigolf. Det var riktigt kul... även om jag kom sist... Men nästa gång får dom se upp för nu vet jag ju hur jag inte ska göra =P
Lördagen spenderades med att shoppa. Slösade massa pengar på saker som jag ville ha... och saker jag behövde =)
Nu börjar faktiskt min lilla lya bli klar.. har en del kvar att införskaffa innan jag är nöjd. Men nu börjar det iaf ta sig och bli mer ombonat =)
Det jobbiga är att när jag har börjat shoppa så är det svårt att sluta. Vill bara ha MER =P... får se om jag ska unna mig lite till denna vecka. Vill till IKEA igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0