Semester!

Då var semestern äntligen här!
Har vart en lång dag idag men det får det vara värt eftersom jag har 4 veckor ledigt nu =)
Har städat som en tok på jobbet idag och kom inte därifrån förän straxt innan 8. Ni anar inte hur mkt det är att städa när man ska storstäda 172 kvm hunddagis =P
Hade tänkt gymma ikväll men dom stänger kl 9 vilket är om inte ens 5 min så det är ju bara att glömma. Har verkligen inte blivit mkt träning de senaste veckorna. Får ta igen det nu när jag är ledig =)

Imorgon ska jag hem till pappa och Pia på 100 års-fest. Båda fyller 50 år i år och har slagit ihop deras fester till en stor. Ska bli kul men hoppas på att det inte regnar allt för mkt på oss... vi ska nämligen vara utomhus typ hela dan. Och nu är det ju slut på solen för ett tag =(
Har verkligen vart underbart varma dagar de senaste dagarna. Jag trivs som bäst när vädret har vart som det vart...

Kommer sova kvar en natt hos pappa också. Man får ju passa på när man väl är där... inte varje dag man träffar honom =)
Och på måndag ska jag invika min semester med en massage inne i stan och en lunch tillsammans med Linda.
Får se vad resten av semestern har att erbjuda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0