Mot starängsholmen

Nu drar jag till Starängsholmen! Pappas lilla ö i dalälven =)
Det är verkligen så skönt att hela ön är deras och att deras hus är dte ända på ön. Det är bara att släppa alla hundarna och låta dem sköta sig själva utan att behöva hålla koll på dem hela tiden. ön är ju inte stor direkt men den är perfekt.
Vädret ser ju lovande ut för tillfället.. här i sthlm iaf. Men molnen är på intågande och nån skur lär vi ju få räkna med.

Har spenderat morgonen med att packa mina och Meyas grejer. Hatar att packa... får alltid en känsla av att jag glömmer nått viktigt och som jag kommer att behöva när jag inte kan få tag på det. Inte för att det händer så ofta men känslan är där varje gång =P
Tror iaf att jag har med allt nu.
Blir upphämtad av min faster i spånga så resesällskap har jag också. Skönt med så snälla släktingar =)
Får se hur jag tar mig hem imorogn bara... kommer nog att bli tåg eller nått åt det hållet. Men i så fall har jag ju tid att läsa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0