Ett extra rum

Idag lade jag semestern åt sidan för några timmar och hjälpte Ellie att klippa hennes hundar. Men nu får det vara klart med klippningar tills jobbet börjar igen. Från och med nu ska jag bara ha semester =)

Efter jag var klar så fick jag skjuts hem igen så att jag fick med mig alla (och det är många) handdukar från jobbet. Imorgon ska dom tvättas. Kom på att det kanske också räknas som jobb... men jag är iaf inte nere på jobbet när det görs =P
Sen kom Maria, Olle och Ruben förbi och åt middag. Dom har inte vart här förut så det var riktigt kul att visa upp min lgh =)
Fick jättefina blommor till balkongen av dem så nu är det om möjligt ännu finare på min balkong =)
Var förbi plantagen igår och köpte fina krukor. Så nu är min balkong typ färdig och har blivit som ett extra rum för mig att använda. Det ända som behövs är en spalje till klätterväxterna att klättra på när dom börjar växa till sig lite =)

Tycker att det är så fint där ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0