En bra helg

Nu är jag hemma igen efter en bra helg hos Pappa. Iof bara en natt, men det räcker gott och väl på grund av deras hundar.
Vädret har verkligen vart helt perfekt med konstant sol... om man bortser från en ordentlign regnskur på lite mer än 30 min i lördags, men den bjuder jag på =)
Vi var typ 25 pers ute på starängsholmen i lördags och vi åt gott och hade det jättetrevligt. Blev ett himla åkande med båten fram och tillbaka för att hämta och lämna alla.
Faster Mona var lekledare och hade fixat en massa tävlingar till oss och självklart vann mitt lag =P

Idag har vi tjejer solat massor och "gubbarna" som var kvar efter festen började bygga en ny brygga =) Såg faktiskt riktigt skönt ut att arbeta mitt i vattnet. Tror att det var 26 grader...
Sj har jag inte mått hundra idag och valde att avstå ett dopp. Men nu på kvällskvisten börjar jag äntligen må bättre. Har nog haft feber i stort sertt hela dan men det har vart grymt skönt att ligga ute i en stekhet sol då =)
Tidigare ikväll orkade jag också åka med Kebbe till några klippor i solen för att äta melon och titta på alla andra som badade. Det var nog melonen som botade mig hehe.

Igår var första ggn jag fick träffa lilla Adam också. Det nyaste förvärvet i familjen =) Så himla söt... att bebisar kan vara så små! ändå var han stor när han föddes =S...

Imorgn ska jag in till stan och äta lunch med siss och sen avnjuta en helkroppsmassage. Hoppas att inte febern kommer tillbaka för det skulle inte vara skönt att få massage när man känner sig som ett enda stort blåmärke i hela kroppen. Och särskillt nyttigt skulle det nog inte heller vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0